2010. október 17., vasárnap

Aktuális - év végi versenyhangulat

A hétvége a Mecsek Rallye bűvöletében telt, tegnap Patonai kollégával reggel 5-kor beültünk az autóba és irány Árpádtető, rallye ob. és historic eb. futamot nézni - az S100-asomnak el sem mertem mondani, hogy ismét nem versenyezhet, holott számtalanszor megígértem neki.
Szóval ismét "szakérteni" mentünk és nem indulni, ez egyébként sokkal könyebb, a pálya szélén mindenki profi versenyző, a bénák meg a színes-hangos gyorskocsikban...
A historic előfutók között örömmel láttuk Rózsehegyi Petit a 130RS-el (nekem a hazaiak közül legjobban tetsző RS), a Weber szervízes barátomékat Kacsáriékat, akik sokat segítenek évek óta a sz@rjaim beállításában.  A versenyzők autói között rengeteg szívemnek kedves Porsche 911-es volt, a Skodákat viszont hiányoltam Totya volt csak a 120S rallyeval, szokásához híven kicsit indiszponáltan, de biztosan ment, nyerte a kategóriáját. Jó volt látni, hogy a mezőny nagy része tökösen nyomja, az autók elektronikus eszközök segítsége nélkül mozogtak gyönyörűen a mecseki kanyarokban. Az első osztály pilótái hozták szokásos formájukat, ASI precízen, de bevállalósan terelte a Hondát(!), persze agyonverte a kategóriáját és néhány sokkal erősebb Mitsu. Evoval induló, magát versenyzőnek képzelő valakit. Herczig nagyott jött éjszaka, mára eltűnt a Fóbia S2000-es az eredménylistáról nagy bánatomra. Kronome Ákos A5-ös Fábiája is jól szólt, egyedüli indulóként hatalmas harcot vívott a kategóriagyőzelemért.
Konklúzió: jó volna ott bénázni köztük az S100-zal, hamár építettem egy historic kocsit, persze előbb ki kellene pofozni az elejét, amit egy váci szlalom versenyen amatőr módon megcsókoltattam egy fácskával. Persze jövőre is a rallycross a priorítás, egy kanyi sem marad a többi f@stalicskára.
Na ezzel kéne menni:

Skoda S100 rallye - 1976

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése